Hlavním cílem a strategií společnosti vonRoll hydro (cz) je neustále zlepšovat a zdokonalovat systém řízení firmy, zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb s cílem:
- dlouhodobě ziskové činnosti při současném uspokojování potřeb všech firemních zákazníků
- dodržení požadavků certifikace, způsobilosti dle ISO 9001:2015
V rozsahu certifikace:
OBCHODNÍ ČINNOST SE STAVEBNÍM MATERIÁLEM PRO INŽENÝRSKÉ SÍTĚ
Procesy vedoucí k výše uvedeným cílům je potřeba vést s co nejefektivnějším využitím zdrojů a dostatečnou informovaností všech zainteresovaných stran a s uspokojením potřeb zákazníků, firmy i firemních zaměstnanců.
Za účelem plnění tohoto závazku stanovilo vedení společnosti tyto zásady:
Spokojenost zákazníka
vonRoll hydro (cz) je firma, které velice záleží na spokojenosti zákazníků. Cílem je orientace na zákazníky, kdy se společnost se zavazuje plnit spolehlivě požadavky zákazníků tak, aby dodávky byly realizovány ve smluveném provedení a termínu. Proto jasným způsobem identifikujeme a plníme potřeby zákazníků, věnujeme velkou pozornost technickému, kvalitativnímu a organizačnímu zajištění poskytovaných služeb.
Spokojenost vlastních zaměstnanců
Neméně důležitou součástí je spokojenost našich vlastních zaměstnanců. Vytváříme pro ně standardně kvalitní pracovní prostředí, dbáme na dodržování bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci dle zákonných požadavků.
Blízké a vzdálené prostředí
Součástí podnikatelské činnost je i vztah k blízkému a vzdálenému prostředí. Posuzujeme potřeby a očekávání zainteresovaných stran, tj. porozuměním vlastní společnosti a jejímu kontextu, porozumění a očekávání zainteresovaných stran s analýzou vzdáleného a blízkého prostředí.
Konkurenceschopnost
Abychom obstáli na trhu, neustále pracujeme na zlepšování všech procesů. Zároveň zavádíme nové poznatky, ke zlepšení kalkulací, nabídek, logistiky s cílem dosažení lepších provozních výsledků a konkurenčních výhod.
Dodavatelsko-odběratelské vztahy
Vedení si je vědomo toho, že některé služby záleží i na dodavatelích. Naše vysoké nároky na kvalitu nakupovaných služeb musí být proto uplatňovány i ve vztazích s dodavateli. S našimi dodavateli společně pracujeme na vytváření stabilních partnerských vztahů. Dbáme na to, aby docházelo k jasnému porozumění požadavků a potřebám partnerů a aby byly tyto požadavky oběma stranami plněny.
Legislativa
Známe a respektujeme všechny zákonné a normované požadavky, které se týkají našich služeb, procesů a činností. Zavazujeme se plnit relevantní právní požadavky a jiné požadavky, kterým organizace podléhá, plnit požadavky zákazníků, kvalitu výrobků se zahrnutím hlediska bezpečnosti, ochrany zdraví a životního prostředí.
Firemní cíle
Z Politiky kvality vycházejí firemní cíle, které jsou stanoveny vedením společnosti zpravidla na období jednoho roku, přičemž jsou průběžně v průběhu roku revidovány. Každý cíl má na starost odpovědný pracovník společnosti.
Kvalita
Při všech činnostech budeme důrazně dbát na prevenci a předcházení nedostatkům, případně jejich řešení a odstraňování. Vycházíme z dlouholetých zkušeností našich pracovníků, aktuálních poznatků z provedených instalací. Zavazujeme se aktivně zapojit každého pracovníka k odpovědnosti za kvalitu vlastní práce a motivovat ho k neustálému zlepšování kvality.
Tyto zásady politiky kvality při práci vyhlašuje vedení v souladu se strategickými záměry společnosti. Vedení se zavazuje k prokazatelnému seznámení s obsahem politiky všech osob, pracujících pro organizaci. Pro seznamování s politikou a pro usnadnění externí komunikace s okolím organizace, je na firemních webových stránkách www.duktus.cz uložen tento dokument, pro usnadnění komunikace nás můžete kontaktovat prostřednictvím emailu
|
|
 |
Rudná dne: 1.3.2019 |
|
............................................. |
|
|
Ing. Petr Kopal |